Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco

Wpisz swój adres e-mail:

OBWÓD MILON

ZALETY OBWODU TRENINGOWEGO MILON

…kompleksowy trening na całe ciało
…podnosi siłę mięśni
…redukuje tkankę tłuszczową i wagę ciała
…poprawia wytrzymałość, koordynacje i stabilizację
…poprawia metabolizm
…zmienny i wszechstronny trening
…wysoka efektywność w krótkim czasie
…ustawiony w kręgu mobilizuje całą grupę ćwiczących
…indywidualnie dopasowywany do każdego poziomu zaawansowania

WIĘCEJ NIŻ TRENING OBWODOWY

Dobre pomysły nie mają daty przydatności. Podobnie ma się rzecz z treningiem grupowym - różne ćwiczenia przy szybkich zmianach na różnych stacja ustawionych w kręgu. Doskonałość dzięki prostocie. Techniczne możliwości naszego systemu pozwoliły udoskonalić naszą podstawowe założenia by stworzyć elektronicznie sterowany system treningowy. W obwodzie milon trenujesz w krótkich interwałach na maszynach, które indywidualnie dostosowują się do Ciebie w kilka sekund do optymalnych zakresów obciążeń.

SUKCES NA CAŁYM ŚWIECIE

Ponad 2 miliony ludzi już odnoszą swoje sukcesy treningowe na ponad 1 500 różnych instalacji milon w klubach fitness i wellness, centrach fizjoterapii i placówkach medycznych.

CO SPRAWIA, ŻE JESTEŚMY WYJĄTKOWI

Obwód treningowy milon oferuje łatwy, zorientowany na cele i efektywny trening w zoptymalizowanym czasie dla tych osób, które nie mają czasu na długie treningi i chcą szybkich i zrównoważonych rezultatów. Milon jest też dla osób, które nie lubią ćwiczyć na tradycyjnych maszynach, gdzie wszystko ustawia się ręcznie.

DODATKOWE BODŹCE STYMULUJĄCE

Obwód milon to też forma urozmaicenia treningu dla wszystkich tych, którzy od wielu lat ćwiczą na tradycyjnych maszynach. Niepowatarzalna technologia silników zwiększających opór w fazie ekscentrycznej pozwala poprawiać efekty nawet dla już wytrenowanych mięśni!

DŁUGOTRWAŁE EFEKTY

Sukces nie przychodzi sam - nawet na maszynach milon musisz na niego zapracować. Systematyczny trening jest kluczem do osiągnięcia długotrwałych efektów. By utrzymać wysoką motywację, stawiamy na periodyzację. Oto przykład: 6 tygodni podstawowego treningu poprzedza trening na poszczególne partie mięśniowe w obwodzie siłowym, po czym następuje okres intensywnego treningu cardio.